Jubilæum den 1. november 2017

Nyhedsbrev nr. 36

Hospice Djursland kan den 1. november fejre 10 års jubilæum. I den forbindelse spørger hospiceleder Dorit Simonsen, om det nu skulle "være noget særligt?" Læs hendes overvejelser omkring dét spørgsmål i nyhedsbrevet.

Du kan også læse om formandsskifte i bestyrelsen og om Hospice Djurslands visioner for fremtiden.

En sygeplejerske fortæller om, at vi er blevet bedre til at tale højt om udskrivelser. På den måde forsøger vi at imødekomme patienten og de pårørendes bekymringer for at skulle udskrives.

Udviklingssygeplejersken giver et bud på, hvorfor det er vigtigt indimellem også at vende sit blik udad mod verden omkring os.

Støtteforeningen orienterer om, hvad medlemmernes økonomiske støtte går til – og så reklamerer Støtteforeningen for teaterforestillingen Søren elsker Katinka.

God læselyst!